Tisdag Och Tråkigt Väder!

Knasig Dag!
Gud vilket Deprimerande väder det har varigt idag, Tjock dimma har legat hela dagen!

Jag har sovit riktigt dårligt i natt, Lian somna inte förns halv 1 i natt,
han var på dårligt humör igår kväll.
sen vaknade han igen kl 03.15 och så tidigt har han aldrig vaknat!
Sen vaknade han igen kl 07.00 då insåg jag att hans blöja hamnat på sniskan så han hade kissat i sängen!
(Myspys)

Idag har vi gosat heela dagen,
vi har kollat på tv, kollat på film, och haft det allmänt bra:)

Vi somnade båda två mellan 13.30 och 15.15!
(Så Skönt)

Nu har Lian somnat om igen efter att fått en ny blöja och mat:) Så nu får jag lite egen tid.
(Passar på när jag kan)

Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0