Söndag och Måndag!

Söndag

Dagen började med mys med Lian, Det är så himla mysigt när han vill vara vaken och titta på mig:)
Pappa tvättade så vi fick liten egen tid:P
 Men! vad tror du händer när jag byter underlägget på skötbordet till ett nytvättat?!!
 Jo! han börjar med att Bajsa ner den! s
å Typiskt. så det var bara att byta underlägget mot en Handuk igen...
 (Mamma älskar dig fast du bajsar ner allt) :D Vet ni vad jag har tänkt på`?!
 Innan Lian kom till världen så var vi oftast sena till tider som var sagda.
 men nu när Lian kom så tar det minst 1 och 1halv timma längre att komma iväg någonstans!
Han ska byta blöja innan han äter (annars vill han inte äta) sen ska han äta för att sen skita igen!
 Så vi måste byta igen, ibland händer det att vi får byta kläderna på honom igen
 efter som att han spytt ner dem nya kläderna vi satt på han,
är det inte det så händer det nått annat oväntat! så allt tar så mycket längre tid.

På eftermiddagen Åkte vi till Lians Farmor Birgitta och Faster Maria!
Vi Spelade kort, Fikade och Åt Middag! Alltid lika trevligt:)
Sen åkte vi hem och myste lite alla tre innan vi tillslut somnade!
Det var våran söndag.

Måndag

Lian vaknade 04.50 första gången! han fick mat sen väckte vi Pappa!
Han bytte blöja och gosade lite innan han gick upp för att göra iordning sig till jobbet!
Sen när pappa gick så låg jag och lian och myste isoffan framför parlamentet:D
Sen la vi oss i sängen och pratade tills vi båda somnade:D
vi vaknade 10.30 efter att ha sovit 1 och 1 halv timme.
Nu Ligger Lian och kollar in alla sina roliga saker och jag bloggar:P
Det är lite komiskt, man behöver aldrig oroasig för att han inte lever,
han knorrar och har ljud för sig hela tiden:P

Jag skriver sen hur Måndagen slutade!
See u

22.15
Kom hem ifrån Birgi och Maria!
Vi har varigt och fikat:)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

aww :) mysiga stunder hehe .

2009-10-19 @ 21:30:56
URL: http://jenkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0