Onsdag Morgon!

Bilden Togs I Morse<3


Lian vaknade och var inge glad alls, han hade ont i magen. Men med hjälp av masage på magen och en temp i rumpan lyckades jag få Lian att få baksug! inte så trevligt med tanke på att det sprutade en bra bit över golvet:D

Men efter att han fått ur sig lite skit så är han en mycket glad bäbis och jag hoppas det håller i sig under dagen:)
Vi har myst framför tv'n hela morgonen men nu sover Lian så fint<3

Nu ska jag passa på att äta frulle som jag inte kunnat göra på flera dagar!
och gå ner och förpesta luften!
En glad Nyhet! på Söndag slipper jag röka "fake" Prince cigg!
Pappa ska köpa 3 Limpor på båten till mig:) weeeii:D
RIKTIGA CIGG! :)

Aja... ska göra lite nytta:)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Visst är det härligt att vara mamma gumman!?

& vissa som säger att "Livet tar slut, tänk så låst du blir" men för mej började bara livet när jag fick Alvin (= Låst eller ej, vi fick ju det vi mest önska oss , VÅRA BARN<3

2009-10-29 @ 16:21:14
URL: http://jenkiii.blogg.se/
Postat av: Malin

Att Lian kom är det bästa som hänt mig. vist blir man lite låst, men det är värt det! för ingenting slår känslan av att vara mamma:)

2009-10-29 @ 18:42:45
URL: http://miniknorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0