Mitt Äventyr Har Börjat!

Mitt Nya Liv Som Mamma började när Lian Kom till världen
 Fredagen den 2 Oktober kl 06.09 på morgonen.

Lian är idag exakt 2 veckor gamma och Jag har varigt mamma i 14 dagar!
Innan kunde jag bara föreställa mig om hur det var att vara mamma,
Men nu när jag fått chansen att känna på hur det är att vara mamma på riktigt,
så överträffade det alla mina förväntningar! 

Att ha blivit mamma är det bästa som hänt mig,
Jag känner mig så stolt över att jag har fått en så fin familj!
Jag älskar att titta på Abian när han kollar och myser med Lian,
Jag blir alldeles varm i kroppen av att se hur stolt och lycklig pappa han är.
Abian har också överträffat mina förväntningar,
Jag har alltid vetat att Abian skulle bli en bra pappa,
men att han skulle lysa upp som solen så fort Lian är i hans närhet
 oavsätt om det är blöjbyte eller mys förvånade mig lite.
Innan lät det lite (Blä, inte byta blöja) men nu är han helt fantastisk!


Jag känner att jag kommer att explodera snart,
Jag har så mycket kärlek innom mig till Mina små undervärk
 att jag inte vet vad jag ska göra av den.
Jag kan inte riktigt beskriva med ord hur lycklig jag igentligen är
 över att ha världens mest omtänksamma och kärleksfulla Sambo
 och en änglalik son!

Vi åkte till BB två stycken och kom hem tre!
Men det mest fantastiska är ändå att veta att vår resa tillsammans har bara börjat<3

Föresten!
Idag var min och Lians första ensamma dag!
Abian började jobba idag.
Det känns vissligen lite tomt utan Abian men ändå skönt att få tid till lillen lite själv.
Även om det är bäst när vi är alla tre<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

åh vad fint skrivet :D

2009-10-16 @ 18:58:49
URL: http://jenkiii.blogg.se/
Postat av: Elli

Vad fint du skriver!

2009-10-16 @ 20:06:27
URL: http://ellimedtva.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis Malin!

Så söt han är. Hoppas allt e bra med er.

Kram carro (Kusin)

2009-10-17 @ 07:49:23
URL: http://mammacarroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0