Min Fredag blev inte lyckad!

Igår hämtade jag ut tabletter som ska stoppa min mjölk pruduksering efter som att jag ska sluta amma,
Det stog att man skulle ta tabletten isanband med måltid vilket jag gjorde.
Jag tog tabletten till middagen kl 19.00, sedan gjorde vi i ordning oss och hämta upp Birgi för att sedan åka hem till Theresa och hälsa på.

Jag hann knappt komma innanför dörren innan jag fick kraftig huvudvärk,
Jag brydde mig inte så mycket om det.
efter ca 15 minuter känner jag av obehag i magen och jag var tvungen att gå på muggen för att kräkas.
Straks efter det känner jag hur tung jag blir i hela kroppen och huvet hänger inte med,
Jag började känna mig mer och mer yr så vi bestämde oss för att åka hem.

väl hemma lägger jag mig i sängen helt utslagen, med kraftig huvudvärk och jag känner mig typ drogad
(jätte lässkigt)
Abian blev orolig och läste ev bivärkningar man kunde få.
Jag hade nästan alla man kunde ha och somnade.


Ingen rolig Fredag alls:(


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Usch vad jobbigt. :/

2009-10-31 @ 16:26:16
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0