Lördag!

Shoo, Dax att skvallra lite om min vardag!

Lian vaknade 04.10 första gången i natt, och sen kl 07.15!
men efter som att vi är lite bortskämda så somnade Lian om en gång till och vaknade igen kl 0930:)
Lyxigt :D

Sen klev vi upp och kollade på reprisen av Idol som jag spelat in på Boxern:)
Himla mysigt och bara gosa framför Tvn med Lian<3

Vi skulle ha åkt och hälsat på min Farmor idag, men Abian mådde inte så bra, han hade så ont i kroppen,
så det blev att vi blidde hemma istället.
Vi sov middag alla tre mellan 13.30-15.30 så skönt,
Abian känner sig lite piggare så vi kommer nog iväg och hittar på nått ikväll:)

Snart kommer Arre och hälsar på också, alltid trevligt att få besök=)

Juste Lian tappade ju navelsträngen i Onsdags så han ska få bada idag!
Weeeii ska bli roligt:)

Onödig fakta!
två gånger idag har jag gjort misstaget att värmt te i mikeron,
muggen är jätte varm och jag tror att det är jätte varmt vatten och häller ut lite vatten för att ösa i mjölk
 så jag ska kunna dricka utan att få andra gradens brännskada i munnen.
MEN! sen när jag tar på mig kläderna för att gå ut och röka och tar min första klunk
 så inser jag att det bara var muggen som var varm och Te't kallt!
GaaaaaH finns inge värre än kall Te!

Men men.

Jag skriver igen lite senare och berättar hur min kväll har varigt!

See you!

00:14 Hej igen!
kom nyss hem ifrån arre och jessi!
Birgi, Maria och Therese var också där.
Det vart slutet för den här dagen:)






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ellimedtvå.blogg.se är min kusin ;)



Du får stoppa ner lillfingret o kika om de e varmt nästa gång ;)<3

2009-10-17 @ 23:04:14
URL: http://jenkiii.blogg.se/
Postat av: Malin

haha ja jag får väl göra det:D

2009-10-19 @ 13:31:53
URL: http://miniknorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0