Lian har Ont i magen!

Stackars lilla Lian!

I två dagar har han haft jätte smärtor i magen pga förstoppning:(

igår bara grät han av smärtor, han hade inte bajsat sen söndags kväll och kunde inte bajsa på hela dagen. från klockan 08.00-17.00 bara grät han, han grät när han åt, när han hade napp när jag bar han, när han låg ner, Inget hjälpte:(
men kl 17.00 kom all bajs, har aldrig sätt så mycket bajs!
Sen fick han bada som Lian tycker så mycket om
 och resten av kvällen kunde han bajsa och var en mycket glad Bäbis!
på kvällen åkte vi över till Lians Farmor och Faster och hälsade på:)

Idag har han ont igen!
han har inte bajsat sen igår och har jätte ont!
Tycker det är jätte jobbigt när jag ser hur ont han har och inget man gör hjälper han:(
Han som alltid är en sån glad liten kille ska inte behöva ha ont!
Hoppas han kan bajsa snart så vi får ett bra slut på den här dagen!



Kommentarer
Postat av: partyblöjan

Jobbigt när ens bebis har ont.. Känner igen det där med hur hjälplös man känner sig.. :( Man vill ju gärna kunna göra nåt för att hjälpa men icke.. Förhoppningsvis blir det bättre snart.. Får hoppas att han levererar en riktig partyblöja.. :P

2009-10-27 @ 17:32:57
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Aww stackars liten :( usch de gör ont i en själv när manser sitt barn har ont och man gör allt man kan men inget hjälper :(



Sv: Jaa guud mycket skojj har vi gjort tillsammans ;D Och mer ska det bli tkr jag fast med dem små liven så fort jag flyttar hem igen:D<3

2009-10-27 @ 18:22:05
URL: http://jenkiii.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu har Lian bajsat och mår mycket bättre! och jag kan lova att han bajsade en riktig partyblöja:D

2009-10-27 @ 22:31:15
URL: http://miniknorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0