En Slapp Torsdag


Idag har Jag och Lian slappat heela dagen. bara gosat och gosat:)

BVC va hemma hos oss Idag, Dem skulle ha kommit i går med dök aldrig upp (mysko)
Jag har fått konkurans av en nappflaska. han har valt bort mig.
Så hon tyckte jag skulle hålla mig till ersättningen (Förvånad)
Så i morgon får jag en tablett som stoppar mjölkpruduktionen.
Han vägde 4480 idag, gått upp 150g sen förra veckan.
Han ska börja få en tsk mesmör i maten 3gånger om dagen för att köra igång hans tröga mage!
så förhoppningsvis slipper han ha ont! :)

På måndag ska vi på 1 månadskontroll och kolla syn och reflexer=)
Spännande!
Och nu när Abian Ska vara pappaledig varje måndag så får han också vara med:)

Onödig fakta!
Jag är EXTREMT godissugen!
Så vi ska åka till affären:)

see you!


 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

BVC e mer posetiv till Ersättningen nu mer än förr :P Dem sa till mej att det var jätte bra att jag gav honom o prata så gott om Ersättningen o så :P blev förvånad jag också när dem gjorde det för jag hade förväntat mej att dem skulle typ börja "amma måste du göra det bästa blabla" men när jag sa nej jag ammar inte , dem bah nej okej , du ger ersättning , va för ersättning o så :P sen prata massa gott om ersättning hehe :P

Får du ta tablett för stoppa mjölkproduktionen? varför? Jag behövde inte det, tillmej sa dem att så fort jag slutar amma så kommer produktionen sluta av sig själv .

2009-10-29 @ 19:01:30
URL: http://jenkiii.blogg.se/
Postat av: Malin

Det kanske beror på att jag har ammat längre än dig. men jag vet inte.

2009-11-02 @ 12:00:46
URL: http://miniknorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0