Ny klippt, va tycks?


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Riktigt snyggt blev det Malin :D Du passar riktigt bra i blond också. :D

Jag vill också bli det hehe :p

ska ta det när man har pengar sedan och ordna till.

<3

2009-11-27 @ 01:31:53
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: jenny - 17 och mamma i februari

jätte fint:)

2009-11-27 @ 15:38:21
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag tycker du passar bäst som blondin.



Nu kanske du frågar dig själv vilken Alexandra jag kan tänkas vara som kommer med sådana suspekta förföljar-kommentarer. Jag gick på Kunskapsskolan med dig en gång. Gillade dig inte speciellt mycket, men trots det var du en av de mest uppiggande personer jag visste.



Vilket som har jag inte kommit hit för att lägga in en dryg kommentar om vad jag tyckte om dig när jag var nybliven tonåring, för enligt min uppfattning är vi alla lite allmänt dumma i huvudet när vi hamnar i den åldern och jag är tyvärr inget undantag. Det jag vill säga är grattis till den fina sonen och jag hoppas att allt går bra för dig. Ta hand om honom som du själv skulle vilja växa upp.



Lycka till med allt.

2009-11-29 @ 03:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0