Min Tisdag ute i Kylan

En Bild På Mig Påväg Ut I Kylan!



Idag har jag hunnit med jätte mycket!
Jag har frysigt en hel massa! Burrr!
Jag Började Min dag med att gosa framför Tv'n med Lian,
Sen åkte vi till Rimbo och Fikade och gick på en Promenad med Lise-lott
(Ka-a-a-allt)
Sen åkte Lise-lott med till Bomans och hälsade på,
Det var jätte kul, var så länge sen man träffade dom!
vi var ner till stallet så fick jag gosa med Kelly:)
Ska börja Rida henne igen!
(Weeeii)
Sen blev jag hämtad av Abian vid halv sju och då åkte vi hem till Birgitta
(Abians mamma)
Där spelade vi lite kort och snackade lite skit.
:D

Och sen åkte vi hem , gav Lian mat och sen fick han Bada som han Älskar:)



Kommentarer
Postat av: viktoria

fin blogg,

jag har frågestund i min blogg, kolla gärna in & ställ en fråga

2009-11-03 @ 23:40:39
URL: http://nykvisst.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Ååh rida vad mysigt. :D

Det saknar jag att göra. Var flera år sedan som man red. Är lite rädd faktiskt.

2009-11-04 @ 23:39:27
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0