Min lördag var nice

Började dagen med att chilla hemma inför det som komma skall.

Kl 17.00 var vi på kalsa hos Maria, Vi åt god mat och så.
Men jag kunde bara stanna en timme, för jag var tvungen att göra iordning mig in för kvällen hos Anna.

18.00-20.00 var jag hemma hos Anna, vi gjorde i ordning oss, drack lite cider och lyssnade på musik:)
när klockan närmade sig hmm.. 20.00 så började vi gå mot bussstationen.

på bussen höll jag BOKSTAVLIGEN på att kissa på mig!,
klumpigt att inte gå på toa innan man åker någonstans
(Speciellt om man har druckit)
Men när vi äntligen hade tagit oss igenom buss och t-bana så sprang jag och Anna
till toan på T-centralen, jag hann inte äns betala innan jag satt på Toan!
Jag sa att jag skulle kissa på mig om jag inte fick gå på en gång:D

21.30 kom sandra, tobias, Alexandra, Jennifer och en tjej till,
vi skulle först ha gått till Kickis, men dem har gått i kunkurs eller va det heter:D
Så det blidda MANGO!
Musiken var skit kass, spriten dyr och killarna var hjärndöda,
 förutom det hade jag skit kul:)
vi höll igång till 02.00 sen åkte vi hem!

Bilder kommer sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0