Min Fredag..

Har varigt Låååång, men bra:)
började med att kliva upp kl halv sju,
klädde på lian, gav han mat och gjorde iordning mig.
halv nio gick bussen till Rimbo för att sedan byta buss från rimbo till Stockholm.
Jag kom fram tio och från halv 11 till 14.00 gick jag min syster emma och Lian på stan och shoppade.

Jag hittade
två par jeans,
ett par skit snygga stövlar
och ett jätte fint party linne:)

sen vid två åkte jag och lian bussen till rimbo,
klockan tre mötte Therese mig och Lian hos frissan,
hon tog lian för att jag skulle klippa och färga håret,
det tog 3,5 timmar innan jag var klar hos frissan!
sen hämtade abian upp mig och vi åkte tillsammans till träffen och hämtade Lian
(var utan lian 4 timmar)
REKORD!
Sen åkte vi hem för att äta och sen vidare igen hem till Abians bror.
nu är vi hemma igen, är helt slut, så vi ska slå på en film och mysa nu:)

Det var min dag=)


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Åh har du klippt dig och så nu? vad spännande. :D

Vilken therese?

Var gick du och klippte dig? Dit jag ska eller var du någon annanstans? PussKram!

2009-11-21 @ 03:16:32
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Nu är det såhär att jag vill flytta från Åland och gå i skola i sverige (Helst i Stockholm). Vet du om det finns en bra skola utan någon viss inriktning på något? Skriv gärna till mig om du vet. Ha det bra!

2009-11-25 @ 12:09:02
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0