Evig besvikelse och saknad!

En oskylldig Ängel i grund och botten


Att sakna någon som aldrig riktigt fanns där för mig,
Är igentligen bortkastat utrymme i min hjärna,
Jag har inte tid att lägga ner energi på någon som inte bryr sig,
men ändå finns saknaden.
Jag hatar dig för att du inte finns där för mig som du borde,
Samtidigt som att jag älskar dig för att du är du.

Jag önskar att du förstod dit fel själv,
Att du förstod varför jag är så besviken på dig,
Men om jag känner dig rätt, så lever du i förnekelse,
Du ser ingen annan än dig själv just nu,
Och det är synd, för jag vill ha dig i mitt liv igen.

Varför kan du inte glädja dig åt mig för att jag är
lycklig?
För att jag har åstakommit nått i livet?
Är det så hårt för dig att se det?
Du kan väll bara ringa mig och fråga hur min familj mår,
Eller ialla fall skicka ett sms?
Jag tycker inte att det är så mycket begärt.

Jag har varigt alldeles för snäll,
Man ska inte trampa på någon som redan ligger,

Men det är det du gör,
Du vet att jag är för snäll för att säga vad jag igentligen känner innerst inne,
För jag vill inte såra dig!
Och det andvänder du imot mig, det är inte okej.

Men jag är inte mer än människa,
En dag får jag nog och då är det dig det är synd om.

Jag klarar mig, men frågan är om DU gör det.




Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Fint skrivet Malin :D

Du är så duktig på det :D

2009-11-21 @ 03:18:57
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0