Jag vill Ha Oändlig kärlek Med Dig

Att Älska någon så högt på jorden gör ont,
smärtan i mitt bröst är oändlig, det tar aldrig stop!
Det gör ont att älska någon och inte veta vad det leder till.
Kanske blir vi russin tillsammans och är lyckligast i värden,
men om inte? vad gör jag då?
För varje dag som går blir jag äldre och äldre,
Och jag kan inte sluta tänka på om!

Om det tar slut,
Om vi går skillda vägar,
Om jag blir ensam!


Vem är jag om 10,20,30 år?'
vad gör jag? vart bor jag? och med vem?
Framtiden skrämmer mig oerhört mycket!
Jag kommer inte alltid ha tid,
Tiden tas ifrån mig mer och mer för varje dag som går!

Är så rädd för att en dag stå helt ensam utan dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0