Idag har jag kommit underfund med....

Jag har en väldigt dårlig egenskap eller "Vana"
Jag dräller saker omkring mig ALLTID!
Sen blir jag förbannad på att det är så stökigt överallt,
och oftast så kommer jag på mig själv när det är försent!
Jag orkar inte städa när det är för mycket,
då vet man lixom inte vart man ska börja!

Varje dag hittar man 8-9 te-muggar utspritt i hela lägenheten!
varför kan jag inte bara ställa muggarna i disken när jag andvänt dem?
Då skulle man slippa leva i skiten och ha en arg karl:D

Och kläderna ska vi inte äns prata om!
Dem finns utspritt i hela lägenheten!!

Någon som känner igen sig? eller är man helt ensam om att vara slarvig?

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

nee jag känner igen det också. Likadan. heh :D

2009-11-08 @ 22:56:25
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0