I will Always Love You

Jag Älskar Dig Obeskrivligt mycket,
Jag kan inte tänka mig ett liv utan Dig och Lian,
Ni två är det absolut bästa som har hänt mig!
Jag vaknar upp varje morgon och är lyckligast i värden.
En dag utan att se dig le och skratta är ingen dag för mig,
Du betyder så jävla mycket för mig.

Evig kärlek<3



Du är en fantastisk människa som har lyst upp hela mitt liv.
Ibland undrar jag vad jag hade gjort idag om jag inte hade träffat dig,
Det vågar jag inte äns tänka på,
Jag har svårt att tro att någon annan skulle kunna göra mig så lycklig som du gör mig.
Det är sjukt, vi bor tillsammans och vi träffar varandra varje dag och vi umgås gämt,
men jag tröttnar aldrig på dig!
Borde man inte det?!?
Vi har sovit utan varandra 3 gånger på två år!
men det glädjer mig att jag trivs så bra med dig.
Lian har en underbar pappa,
Du verkligen älskar honom och det syns på dig hur stolt du är!
Jag är verkligen lyckligt lottad<3

v Evig kärlek v


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Underbart skrivet Malin :D

2009-11-19 @ 02:06:42
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0