En Bra Söndag Har Passerat:)

Vi började våran dag med att åka till Stockholm:)
Vi mötte upp min pappa och hämta 3 Limpor Cigg! (Weeei)
Sen åkte vi och hämta upp min mamma och åkte till Toy's a rus i kungenskurva och handlade julklappar.
efter det åkte vi hem till mamma för att äta lunch innan vi begav oss iväg för att bowla!
Abian Stilade förståss och vann (Buuu) jag villa vinna:) men men.. Thats life:)

Sen åkte vi hem ifrån mamma och vidare hem till Abians mamma Birgitta.
Där åt vi mat och spelade kort!

Tänk att Idag fast för en månad sen åkte jag till BB! :O
Lässkigt! inget jag saknar!
Jag kan inte riktigt förstå att jag överlevde förlossningen!
Men som tur är lever jag idag och har en underbar familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0