22Dar kvar till JUL!

Idag var jag hos tandläkaren Akut,
Hade så jävla ont i käften!
Men jag hade inge hål, utan det var tandköttet som var jätte inflammerat.
Så jag slapp borra! Weeeii.
Dem polera och lacka tänderna och stoppa in meducin eller hur fan det stavas
 mellan tenderna med hjälp av nån diskborst aktig liten sak som gjorde skit ont!

efter det åkte vi till Norrtälje och julhandla:)
Vi köpte gran, och massa saker att hänga i granen,
vi köpte Stjärnor som hänger upp i fönstrena som lyser jätte fint=)
och massa annat roligt=)

Ikväll vet jag inte alls vad vi ska hitta på. just nu sitter jag med min
älskade son och bloggar<3
Pappa är hos sin bror och fixar massa skit.

v Älskar Min Lian v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0