Jag Älskar Dig Min Fina Son

Tisdag morgon, har legat och gosat med Lian heela morgonen (Mys) :)
Finns det nått bättre än att vakna upp bredvid sin son? Näe tror inte det,
eller det skulle vara att vakna upp med både Lian och Älsklingen, men så blev det inte idag!
Abian har gått till jobbet:(

Just nu sitter Lian i baby sitterna som vi fått av min farmor,
 den var bättre än vår gamla, för dem här är det ligg läge i,
slipper Lian få ont i ryggen:)

Lian ligger och tittar på hängande figurer som jag satt upp!
Han ser så nöjd ut:)

Jag kan inte låta bli att fundera på vad som försegår i hans hjärna,
Vad drömmer han om när han skriker i sömnen?
vad tänker han på just nu?
man har ju inte sätt mycket när man bara är 1 månad,
även om lian har fått sätt och träffat mycket människor för att vara så nåra dagar.

men men, spännande att följa hans utväckling,
det händer så mycket varje dag, tex så har Lian börjat lee jätte mycket,
han blir glad när man pratar och gosar med honom,
Älskar att se hur glad han blir av att se mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0