Snö!!


Bilden Tagen Idag:)


Snö! Faaan va KUL det är med snö!
Hoppas verkligen det håller i sig=)

I morrn tänkte jag ta svin Sprutan:P
Hoppas jag slipper Biiverkningarna då=)
Abian tog den genom jobbet idag.

Det är bara 10 dagar till Jul,
Känns helt sjukt, tiden går så fort
Man hinner inte riktigt med.

På måndag ska jag till Ullared och handla lite Julklappar,
ska bli kul att se hur stort det är:D

Abian sover i soffan och lilla Mini knorr är vaken,
borde det inte vara tvärtom?
eller igentligen borde väl alla sova när klockan är 2 på natten:D
men men, vi får uggla lite till


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Ska du ta den imorrn? I Rimbo?

Fick Abian några biverkningar?

2009-12-16 @ 03:38:17
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag fick inga bivärkningar alls mer än svin ont i armen som en kraftig träningsvärk :p men det sägs ju om man blir sjuk av sprutan så så sjuk skulle man bli av svin influensan :p Alvin fick 39 graders feber :(



Vad fint kort på dej gumman<3

mitt internet har inte funkat därför jg inte vart inne så mkt häller :( men nu funkar det :D saknar dej så mkt så mkt<3

2009-12-16 @ 10:47:00
URL: http://jenkiii.blogg.se/
Postat av: Jennifer

BTW vi har 30 cm snö här :D

och idag skiner solen och e vind stila, så ska det vara på julafton så himmla mysigt & en ridtur tidigt på morgonen :D

2009-12-16 @ 10:48:15
URL: http://jenkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0