Min jul!

Min Upper sittar kväll!
Mamma, Kajsa, Jocke, Abian miniknorr och jag spelade Bingolotto,
men vann ingening:D
Sen slog jag och emma in en massa paket fram till klockan 03.00:P

Julafton

Årets julafton firades hemma hos mig, jätte mysigt:)

Vaknade klockan 09.00,
väckte hela huset, alla var som zombis
det vill säga svår väckta:D
Lian fick ta ett varmt bad och sätta på sig Tomte kläderna
Han blev JÄTTE FIN!
Sen åt vi Jul frulle och farmor kom förbi en snabbis med lite paket
och önskade alla en god jul:)
sen fikade vi osv.
vid ca.13.00 öppnade vi paket och jag fick:

*flicetröja
*platt tång
*Presentkort på HM
*hud krämer och ducsh kräm
*Bh
*Sockor

Lian fick:
Tågbana, som ska bli större och större med tiden
Kläder,
Massa leksaker,
Baby gym
en tecknings bok som han ska rita sina första bilder i


Sen åt vi jul lunch och kollade på kalle.

vid 19.00 tiden åkte vi över till Abians bror Arre och firade jul med Abians familj!
Vi fikade, pratade skit och öppnade paket!

då fick vi:
Tårt fat med en tårt kniv
En jätte cool skärbräda

Lian fick
Mjuka klossar,
Lian nappar med napp hållare
En rump bakterie nalle som är förstorad en miljon gånger
och en låtande leksak

Sen vid 23.00 åkte vi hem och avslutade Julafton med en film:)

(Bilder kommer senare)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0