2år tillsammans Idag

 

Älskade Abian

För två år sen kom du in i mitt liv och tog mig med storm,
du lös upp mitt liv och jag blev helt såld i dig.
Jag kommer aldrig glömma hur pirrigt det var att träffa dig,
Hur svårt jag hade att somna efter varje gång vi hade träffats.
Jag har aldrig tidigare varigt blyg för en kille på det sättet som jag var blyg för dig,
Du fick mig alltid att känna mig speciell på ett sätt jag aldrig har upplevt förut,
Känslan du gav mig var fantastisk och fin,
Det känndes som om att jag svävade på moln,
du gav mig en sån lycka och förändrade mitt liv.
Vårat förhållande har varigt en bergodalbana,
ena stunden har vi varigt lyckliga tillsammans,
och andra stunden har jag nästan varigt säker på att vi skulle gå skillda vägar.
men vändningen kom helt när jag blev gravid,
Jag vet inte varför, men nu är jag lyckligare än någonsin,
och jag hoppas det håller i sig föralltid.
Nu har det gått nästan ett helt fel fritt år tillsammans med dig,
jag känner bara lycka och förundran och jag hoppas det alltid ska hålla i sig.
Du uppfyllde mig största önskan, du gav mig en son,
Ni två är det absolut bästa som hänt mig,
och jag vet inte vem jag hade vart idag om jag inte hade träffat dig.
Jag älskar dig för att du är en sån fin människa,
du vill ingen nått ont och jag trivs så bra med dig.
Jag vill inget hällre än att få fler fina barn med dig,
och om vi måste gå skillda vägar så vill jag att det ska ske när döden skilljer oss åt.

 Du har en evig platts i mitt hjärta och där stannar du föralltid!


Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad fint skrivet Malin=) saknar dig<3

2009-12-04 @ 10:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0