25-27 December


På morgonen blev vi väckta vid 13.00 av att anna och Nicklas kom förbi,
eller igentligen så var det jagt som var slarvid som somnade fast jag viste att dem skulle komma:D
Jag och lian fick paket
Jag fick ett jätte fint pälstäcke och ett par flice strumpor med en uggla på!
Lian fick jätte fina kläder!
TACK SÅ MYCKET ANNA!<3

sen vid 14.00åkte vi till Arre som fyllde 28 år!
vi var där på fika och sen drog vi vidare mot stockholm och hälsa på mamma!

Och där har vi sovit i 2 nätter och vi har spelat massa familje spel hela helgen



Kommentarer
Postat av: Anna

2009-12-27 @ 23:51:52
Postat av: Anna Lundin

hih så lite så gumman. När jag såg den filten så tänkte jag direkt på dig. ihihih gumman. Love you! <3

2009-12-27 @ 23:52:52
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0