Så Övervälllldigad!

v Med Inga ord i värden kan jag beskriva hur mycket jag älskar dig Lian v



Du förgyllar min dag med ditt underbara leende!
Varje morgon vaknar jag upp med ett varmt Välkomnande av min son,
Han blir alltid lika glad av att se mig på morgonen.
Efter som att vi båda är lata av oss, och gillar att sova på morgonen,
så ligger vi oftas och tittar på film och kramas till klockan 12.

Jag älskar att se hur du utvecklas, att se dig le och prata,
gör mig alldeles varm och du fyller hela mig med lycka,
Lycka över att ha en sån underbar son,
lycka över att vara en så stolt mamma!
Jag kan inte riktigt beskriva, hur mycket jag än försöker,
men mamma älskar dig över allt annat<3



Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Sötnosen!!! :D

2009-12-19 @ 23:24:27
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0